This is my archive

Online marketing voor starters

Ben jij een starter? Proficiat! Je weet als geen ander dat de opstartfase van je eigen zaak een vermoeiend en veeleisend proces is. Je moet overal rekening mee houden, en zeker met digitale aanwezigheid. Om je op weg te helpen, kan je hier alles lezen over online marketing voor starters! Read More

Online marketing voor starters

Waarom moet een kmo online aanwezig zijn?

Online aanwezigheid is belangrijk. Maar waarom juist? Vooral omdat mensen nu eenmaal het internet overal voor gebruiken. Lees hier nog meer redenen waarom jij met je zaak online aanwezig moet zijn! Read More

online aanwezig

5 effectieve tips voor de digitale marketing van jouw bedrijf

Wist je dat 50% van alle online aankopen in België gebeurt bij een Nederlands bedrijf? Nochtans ontbreekt het Belgische ondernemers niet aan ondernemingszin en goede producten. Het verschil? Digitale marketing. Benieuwd hoe je als ondernemer sterker kunt inzetten op jouw online aanwezigheid? Wij geven je vijf cruciale tips & tricks. Read More

De absolute no go’s voor Google Mijn Bedrijf

Nog niet aan de slag met Google Mijn Bedrijf? Jammer! Google Mijn Bedrijf is immers een geweldige en gratis manier om je bedrijf op Google in the picture te plaatsen en heel wat info mee te geven aan (potentiële) klanten. Wel al een profiel? Mooi zo, maar let op voor de valkuilen. In deze blog leren we je ze omzeilen. Read More

7 hands-on tips voor een efficiënte digitale communicatie

Als startende zaak is een efficiënte digitale communicatie onmisbaar. Maar ook wanneer je al actief bent, maar verdere online stappen wil zetten, kan je vast wel wat tips gebruiken. Digitale marketing evolueert razendsnel en we geven je dan ook 7 concrete tips mee, waarmee je aan de slag kunt om het verschil te maken. Read More

webinar image

5 tips voor een betere online aanwezigheid

Het is geen nieuws dat steeds meer mensen online actief zijn. Maar zet jij als ondernemer voldoende in op die digitale golf? Diversifieer jij jouw online marketing om potentiële klanten te bereiken? In dit artikel lees je vijf tips voor een betere online aanwezigheid. Read More

Hoe zoeken klanten jouw zaak online op?

Om online opgemerkt te worden door potentiële klanten, hebben kmo’s tegenwoordig een hele waaier aan marketingtools ter beschiking. Maar aangezien Google My Business (GMB) steeds meer functies toevoegt voor lokale bedrijven, zou je kunnen denken dat kmo’s niet langer aandacht moeten besteden aan de positie van hun website in zoekresultaten. Maar klopt dat wel? Marketingbureau BrightLocal wilde weten hoe consumenten Google My Business, lokale bedrijfswebsites en bedrijvengidsen gebruiken om informatie te vinden over lokale bedrijven én welke informatiebronnen zij het meest vertrouwen. Read More

fcr media blog gmb google my business kmo banner