Val op met een unieke huisstijl
Het online centrum van je zaak
24/7 verkopen op het internet
Altijd op de hoogte van je prestaties
Professioneel op sociale media
Voor een stevige reputatie
Hét online platform voor je zaak
Voor een website die goed vindbaar is
Adverteren op Google en Bing
Kies voor de grootste bedrijfsgids
Altijd overal correcte gegevens
Verover de grootste bedrijfsgids
Succes op Facebook en Instagram
Op Google, Bing, Facebook en Instagram
Bereik je klanten overal
Beheer al je klanten met 1 platform
De beste manier om te scoren
Ontvang een gratis score van je website en online zichtbaarheid
Ontdek gratis of je bedrijfsgegevens correct verschijnen
Check gratis hoe ver jouw zaak staat op gebied van digitale marketing
Leer snel en gemakkelijk bij en schrijf je in voor onze gratis webinars
Wil jij graag snel en gemakkelijk bijleren over digitale marketing?
Klantenbeheer is belangrijk, maar hoe ga je net om met klanteninformatie? Een CRM-systeem helpt je op weg om slim en correct de data van je klanten te beheren
Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) is het begin van alle persoonlijke marketingstrategieën. Het organiseert en beheert de relatie en interactie tussen je onderneming, jij als zaakvoerder en (potentiële) klanten. Het systeem helpt je bij het beheren van alle klantgegevens zoals adressen, verjaardagen en offertes, en verzamelt alle informatie centraal per klant. Het leukste van al? Je hoeft helemaal geen IT-expert te zijn om aan de slag te gaan met een eenvoudig CRM-systeem.
Een CRM-systeem zorgt ervoor dat je klantengegevens up-to-date blijven en je elk contact met een (potentiële) klant registreert en beheert. Dit gaat van een offerte-aanvraag tot de effectieve verkoop of afspraak en het vragen naar een review. Er zijn vier redenen waarom het voor jou als kmo interessant is om te werken met een klantenbeheersysteem.
Een CRM-systeem biedt je heel wat inzichten in je klanten, je conversie, je doelpubliek, je facturatie, noem maar op! Met zo’n systeem ben je in staat om alle aspecten van je sales- en marketingprocessen te meten én te beheren, en dat allemaal vanuit één centraal platform. Natuurlijk is het dan belangrijk om een CRM-systeem te gebruiken waar je jezelf comfortabel bij voelt. Wat dacht je van een handig, gemakkelijk en gebruiksvriendelijk systeem zoals Sitee?
Nog eventjes opnieuw alle kenmerken van een CRM-systeem opgesomd:
De mogelijkheden met een CRM-systeem zijn groot en dienen bovendien allemaal hetzelfde doel. Je bevordert je relatie met je klant, wat uiteindelijk leidt tot hogere verkoopcijfers.
Achter een CRM-systeem zit ook een strategie. Naast alle moeite die je steekt in het aantrekken van klanten, is het belangrijk dat je er ook voor zorgt dat ze blijven terugkomen en je onderneming continu groeit. Het is heel belangrijk deze twee strategieën samen uit te voeren, maar onthou dat je er niet alleen voor staat.
Enerzijds helpt FCR Media je met het aantrekken van klanten dankzij websites, webshops en advertenties voor je zaak. Sitee anderzijds is een handig, digitaal en gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat je helpt je klantenrelaties te beheren en je verkoop of aanbod te boosten. Interesse? Neem zeker contact met ons op en we helpen je graag verder.
Succes ermee!
Wij geven je gratis advies op maat van je behoeften!
Onze experten delen hun kennis met jou.