Hoe ga ik aan de slag met online reviews Consumenten vertrouwen steeds meer op online reviews en beoordelingen om geïnformeerde aankoopbeslissingen te nemen. Dit benadrukt de noodzaak voor ondernemingen om een uitstekende online reputatie op te bouwen en te onderhouden. Read More
Hoe veilig is je wachtwoord? Wanneer we denken aan online veiligheid, is een van de eerste dingen die ons te binnen schiet het belang van sterke wachtwoorden. Maar hoe veilig is je wachtwoord eigenlijk? Laten we eens kijken naar enkele belangrijke factoren en tips om ervoor te zorgen dat je online accounts goed beschermd zijn. Read More
Hoe reageer je op negatieve reviews? Dat hedendaagse consumenten niet op hun mond gevallen zijn, heb je als zaakvoerder ongetwijfeld al gemerkt. Ze weten wat ze willen en hun verwachtingen zijn hooggespannen. En met sociale media als wapen, maken zij hun wensen zeer duidelijk. Een review is snel geschreven en wees er maar zeker van dat andere potentiële klanten zich daardoor laten beïnvloeden. Maar wat doe je met een negatieve review? Read More
Hoe reageer je op positieve reviews? Online reviews zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit je digitale-marketingstrategie. En een klant die online vertelt hoe tevreden hij is over jouw product of dienst, daar doe je het voor. Helaas merken we dat heel wat positieve reviews onbeantwoord blijven. Dat is een gemiste kans. Waarom is het zo belangrijk om ook op positieve reviews te reageren en hoe doe je dat? Read More
Digitale aanwezigheid: hoe word ik door klanten gevonden? Nieuwe technologieën beïnvloeden consumptiemethoden. Het internet is onmisbaar bij eender welke aankoop, dus het is belangrijk dat je zaak online opvalt. Maar hoe word je door klanten gevonden? In deze blog lees je er alles over. Read More
Waarom moet een kmo online aanwezig zijn? Online aanwezigheid is belangrijk. Maar waarom juist? Vooral omdat mensen nu eenmaal het internet overal voor gebruiken. Lees hier nog meer redenen waarom jij met je zaak online aanwezig moet zijn! Read More
Hoe maak je een Facebook pagina voor je bedrijf aan? Wil je met je bedrijf op Facebook in de kijker lopen, dan maak je maar beter een Facebook bedrijfspagina aan. Hiermee zet je je bedrijf in de spotlights én verhoog je je kans op verkoop. Hoe je dat juist aanpakt? Wel, we zetten het hieronder even uiteen in een overzichtelijk stappenplan. Read More