This is my archive

SEA, wat is dat nu eigenlijk?

SEA is een term die je vast al wel eens hebt horen passeren. Maar wat betekenen die drie letters nu eigenlijk en vooral: wat kan het je opleveren? Wij vatten het even voor je samen! Read More

Press release: 16/03/2021. Gouden Gids en Witte Gids voortaan enkel nog digitaal

Dit jaar verschenen in België voor de laatste keer de gedrukte Gouden Gids en Witte Gids. Na meer dan een halve eeuw te hebben bestaan, trekt uitgever FCR Media nu resoluut de kaart van de digitalisering. Zo zal wie voortaan een bedrijf wil terugvinden in de grootste Belgische bedrijvengids, van optimaal gebruiksgemak kunnen genieten op www.goudengids.be. Read More

Een nieuw jaar, Google My Business in een nieuw jasje

Het begin van een nieuw jaar is traditioneel het moment voor een aantal veranderingen en daar doet ook Google lustig aan mee. Zo onderging Google My Business een naamsverandering en gaat deze tool voortaan als Google Business Profile door het leven. Ook enkele nieuwe features zagen het levenslicht. Read More

Vijf tips voor een betere online aanwezigheid

Het is geen nieuws dat steeds meer mensen online actief zijn. Maar zet jij als ondernemer voldoende in op die digitale golf? Diversifieer jij jouw online marketing om potentiële klanten te bereiken? In dit artikel lees je vijf tips voor een betere online aanwezigheid. Read More

SEO & SEA: De ultieme combinatie

Vandaag de dag, moet je als zelfstandige of ondernemer aanwezig zijn op het internet. Daarbij is een eigen website essentieel, maar minstens even belangrijk is verkeer naar je website genereren. De ultieme combo om dat te bewerkstelligen? Combineer organisch verkeer (SEO) met betalend verkeer (SEA)! Read More

Hoe gebruiken consumenten Google My Business en websites om informatie over kmo’s te vinden?

Om online opgemerkt te worden door potentiële klanten, hebben kmo’s tegenwoordig een hele waaier aan marketingtools ter beschiking. Maar aangezien Google My Business (GMB) steeds meer functies toevoegt voor lokale bedrijven, zou je kunnen denken dat kmo’s niet langer aandacht moeten besteden aan de positie van hun website in zoekresultaten. Maar klopt dat wel? Marketingbureau BrightLocal wilde weten hoe consumenten Google My Business, lokale bedrijfswebsites en bedrijvengidsen gebruiken om informatie te vinden over lokale bedrijven én welke informatiebronnen zij het meest vertrouwen. Read More