This is my archive

Vijf tips voor een betere online aanwezigheid

Het is geen nieuws dat steeds meer mensen online actief zijn. Maar zet jij als ondernemer voldoende in op die digitale golf? Diversifieer jij jouw online marketing om potentiële klanten te bereiken? In dit artikel lees je vijf tips voor een betere online aanwezigheid. Read More

Waarom moet je SEO en SEA combineren?

Je hebt een website maar geen publiek? Probeer eens een SEO-strategie om in de zoekresultaten van Google omhoog te klimmen. Of misschien overweeg je een betalende SEA-campagne? Of nog beter: lees hier waarom je seo en sea moet combineren! Read More

seo sea combineren

Hoe gebruiken consumenten Google My Business en websites om informatie over kmo’s te vinden?

Om online opgemerkt te worden door potentiële klanten, hebben kmo’s tegenwoordig een hele waaier aan marketingtools ter beschiking. Maar aangezien Google My Business (GMB) steeds meer functies toevoegt voor lokale bedrijven, zou je kunnen denken dat kmo’s niet langer aandacht moeten besteden aan de positie van hun website in zoekresultaten. Maar klopt dat wel? Marketingbureau BrightLocal wilde weten hoe consumenten Google My Business, lokale bedrijfswebsites en bedrijvengidsen gebruiken om informatie te vinden over lokale bedrijven én welke informatiebronnen zij het meest vertrouwen. Read More

fcr media blog gmb google my business kmo banner