FCR Media, marktleider in digitale marketing voor kmo’s en zelfstandigen in België, verovert dit jaar een mooie tweede plaats in de Digimedia Top 100.
“Wij zijn verheugd met deze mooie tweede plaats in een toonaangevende lijst als de Digimedia Top 100”, vertelt Maja Van Der Borst, Head of Communications bij FCR Media.
“Ons doel is om Belgische kmo’s te inspireren en te ondersteunen in hun digitaal verhaal. Dankzij onze jarenlange ervaring met kmo’s en onze expertise in de digitale markt, kunnen we hen doen groeien met onze ‘one stop services’. Onze 250 klantgerichte medewerkers zijn zeer gedreven. Een team van ervaren experten maakt elke dag websites, social ads en nog veel meer. We zijn ook uitgever van goudengids.be, de grootste bedrijvengids voor lokale bedrijven in België. Deze erkenning is zeker een mooie beloning voor de inzet van al onze medewerkers. Maar als marktleider in online marketing voor kmo’s is het naast een mooie erkenning voor FCR Media, ook erg belangrijk voor de Belgische kmo dat ze met ons dé ideale partner hebben om hun digitale marketing naar een hoger niveau te liften.”
Elk jaar stelt Digimedia, het online medium gespecialiseerd in nieuwe media en communicatie, de Top 100 samen van de grootste digitale agentschappen van België. Het is een aanzienlijke tool waarmee het relatieve belang van de digitale bureaus in België kan worden ingeschat. De belangrijkste selectiecriteria voor de ranking zijn omzet, marge, digitaal personeel en expertise van het agentschap.
Ook DexVille – a brand of FCR Media-, behaalde ook een mooie 25ste plaats. Hilde Wuyts, directeur van DexVille, is verheugd met deze mooie plek in de top 100 : “Niettegenstaande DexVille pas in 2017 is opgericht, slagen we er vandaag in een 25ste plaats in de top 100 van de Belgische Digital Agencies te bezetten. Deze positie is het resultaat van een strategie waarbij we inzetten op de combinatie tussen creativiteit en online performance marketing.”