Val op met een unieke huisstijl
Het online centrum van je zaak
24/7 verkopen op het internet
Altijd op de hoogte van je prestaties
Professioneel op sociale media
Voor een stevige reputatie
Hét online platform voor je zaak
Voor een website die goed vindbaar is
Adverteren op Google en Bing
Kies voor de grootste bedrijfsgids
Altijd overal correcte gegevens
Verover de grootste bedrijfsgids
Succes op Facebook en Instagram
Op Google, Bing, Facebook en Instagram
Bereik je klanten overal
Beheer al je klanten met 1 platform
De beste manier om te scoren
Ontvang een gratis score van je website en online zichtbaarheid
Ontdek gratis of je bedrijfsgegevens correct verschijnen
Check gratis hoe ver jouw zaak staat op gebied van digitale marketing
Leer snel en gemakkelijk bij en schrijf je in voor onze gratis webinars
Wil jij graag snel en gemakkelijk bijleren over digitale marketing?
Brussel, 29 maart 2021 – FCR Media behaalt dit jaar de zilveren medaille in de Digimedia Top 100, een ranking van de 100 grootste digitale agentschappen van België. Het bedrijf is daarmee het digitale marketingagentschap bij uitstek voor KMO’s en zelfstandigen in België. Dexville, het reclamebureau van FCR Media, behaalde in deze top 100 ook een mooie 18e plaats.
FCR Media, marktleider in digitale marketing voor kmo’s en zelfstandigen in België, verovert dit jaar een mooie tweede plaats in de Digimedia Top 100, na een jaar waarin FCR Media extra heeft ingezet op de concrete noden van zelfstandigen en KMO’s die door de coronacrisis geplaagd werden. Zo heeft FCR Media SITEE en wijwerken.be ontwikkeld waarmee zelfstandigen kunnen laten weten aan hun consumenten welke service ze in lockdowns aanbieden als aanvulling op een breed aanbod aan digitale oplossingen die een kmo nodig heeft om digitaal te scoren.
“Na de afschaffing van de papieren telefoonboeken, zet FCR Media volledig in op digitalisering, wat de lauwering door Digimedia extra waardevol maakt“, aldus Jon Martinsen, CEO van FCR Media. “Ons doel is om Belgische kmo’s te inspireren en te ondersteunen in hun digitaal verhaal. Dankzij onze jarenlange ervaring met kmo’s en onze expertise in de digitale markt, kunnen we hen doen groeien met onze ‘one stop shop’. Onze 250 klant -en resultaatgerichte medewerkers zijn zeer gedreven. Dit is dan ook een mooie beloning voor hun inzet.”
Daarnaast behaalde DexVille, het reclamebureau van FCR Media, ook een mooie achttiende plaats. Hilde Wuyts, directeur van DexVille, is verheugd met deze mooie plek in de top 100 : “NiettegenstaandeDexVille pas in 2017 is opgericht, slagen we er vandaag in een 18e plaats in de top 100 van de Belgische Digital Agencies te bezetten. Deze positie is het resultaat van een strategie waarbij we inzetten op de combinatie tussen creativiteit en online performance marketing.
Elk jaar stelt Digimedia, het online medium gespecialiseerd in nieuwe media en communicatie, de Top 100 samen van de grootste digitale agentschappen van België. Het is een aanzienlijke tool waarmee het relatieve belang van de digitale bureaus in België kan worden ingeschat. De voornaamste selectiecriteria van dit klassement zijn het omzetcijfer, de marge, en het digitaal personeel.
FCR Media is het grootste Belgische digitale marketingagentschap voor kmo’s en zelfstandigen. Door bedrijven optimaal vindbaar te maken op het internet en sociale media stimuleren we hun verkoop. FCR Media beschikt over jarenlange ervaring in de kmo-markt. Een team van ervaren experten maakt en optimaliseert elke dag websites, video’s, Google- en Facebookadvertenties en nog veel meer. We hebben een partnership met Microsoft en naast Google Premier partner zijn we de enige Bing Ads partner in België. Het bedrijf is bovendien een partnership aangegaan met website bouwer Wix om de markt nog beter te kunnen bedienen. Klanten kunnen rekenen op de expertise van gecertificeerde specialisten en een team van digitale experten dat de online aanwezigheid van bedrijven optimaliseert op verschillende platformen, waaronder goudengids.be. Dankzij een klant -en resultaatgerichte aanpak van 250 medewerkers, hebben ze in totaal zo’n 25.000 tevreden klanten. Tijdens de eerste lock down lanceerde FCR Media ook een online platform wijwerken.be waarop bedrijven kunnen aangeven welke dienstverlening (levering aan huis, take away, op afspraak,…) ze in de corona periode aan hun klanten aanbieden.
Wij geven je gratis advies op maat van je behoeften!
Onze experten delen hun kennis met jou.