Bereid je bedrijf voor op de feestdagen De feestdagen naderen en voor veel bedrijven is dit een cruciale periode. Het is een tijd van verhoogde verkoop maar ook van intense concurrentie. Om succesvol te zijn tijdens deze drukke periode is het essentieel om vroeg te beginnen met plannen en voorbereiden. Maar hoe? Read More
Een gratis Google Bedrijfsprofiel in 3 stappen Wil je dat je klanten je zaak online terugvinden? Dan heb je nood aan een Google Bedrijfsprofiel. In dit artikel overlopen we de drie simpele stappen die je hiervoor moet volgen. Read More
Waarom zijn blogs belangrijk voor je website? Tegenwoordig zijn blogs een belangrijk onderdeel van elke website, maar waarom eigenlijk? In deze blog bespreken we alle voordelen, waaronder het genereren van meer verkeer, het vergroten van je geloofwaardigheid, en het bieden van nuttige informatie aan potentiële klanten. Read More
SEA, wat is dat nu eigenlijk? SEA is een term die je vast al wel eens hebt horen passeren. Maar wat betekenen die drie letters nu eigenlijk en vooral: wat kan het je opleveren? Wij vatten het even voor je samen! Read More
Press release: 16/03/2021. Gouden Gids en Witte Gids voortaan enkel nog digitaal Dit jaar verschenen in België voor de laatste keer de gedrukte Gouden Gids en Witte Gids. Na meer dan een halve eeuw te hebben bestaan, trekt uitgever FCR Media nu resoluut de kaart van de digitalisering. Zo zal wie voortaan een bedrijf wil terugvinden in de grootste Belgische bedrijvengids, van optimaal gebruiksgemak kunnen genieten op www.goudengids.be. Read More
Een nieuw jaar, Google My Business in een nieuw jasje Het begin van een nieuw jaar is traditioneel het moment voor een aantal veranderingen en daar doet ook Google lustig aan mee. Zo onderging Google My Business een naamsverandering en gaat deze tool voortaan als Google Business Profile door het leven. Ook enkele nieuwe features zagen het levenslicht. Read More
Vijf tips voor een betere online aanwezigheid Het is geen nieuws dat steeds meer mensen online actief zijn. Maar zet jij als ondernemer voldoende in op die digitale golf? Diversifieer jij jouw online marketing om potentiële klanten te bereiken? In dit artikel lees je vijf tips voor een betere online aanwezigheid. Read More
Waarom moet je SEO en SEA combineren? Je hebt een website maar geen publiek? Probeer eens een SEO-strategie om in de zoekresultaten van Google omhoog te klimmen. Of misschien overweeg je een betalende SEA-campagne? Of nog beter: lees hier waarom je seo en sea moet combineren! Read More
Hoe gebruiken consumenten Google My Business en websites om informatie over kmo’s te vinden? Om online opgemerkt te worden door potentiële klanten, hebben kmo’s tegenwoordig een hele waaier aan marketingtools ter beschiking. Maar aangezien Google My Business (GMB) steeds meer functies toevoegt voor lokale bedrijven, zou je kunnen denken dat kmo’s niet langer aandacht moeten besteden aan de positie van hun website in zoekresultaten. Maar klopt dat wel? Marketingbureau BrightLocal wilde weten hoe consumenten Google My Business, lokale bedrijfswebsites en bedrijvengidsen gebruiken om informatie te vinden over lokale bedrijven én welke informatiebronnen zij het meest vertrouwen. Read More