This is my archive

Social proof: hoe reviews klanten overtuigen

Consumenten worden overspoeld met keuzes, dus vertrouwen op de ervaringen van anderen. Zeker voor kmo’s, die vaak niet kunnen concurreren op prijs of bereik, is social proof een krachtig middel om klanten over de streep te trekken. Maar wat is social proof precies? En waarom werken online reviews zo overtuigend? Read More

social proof

5 tips: Boost je online reputatie

Je online reputatie is van onschatbare waarde. Je klanten vertrouwen steeds meer op online beoordelingen voor ze een aankoop doen of een dienst afnemen. In deze blog duiken we dieper in online reputatiemanagement en delen we 5 onmisbare tips om je digitale imago te verbeteren. Read More

online reputatie

Hoe verzamel je positieve reviews?

Je online reputatie is cruciaal. Consumenten vertrouwen steeds meer op beoordelingen en recensies van anderen voordat ze een aankoop doen of een dienst afnemen. Een sterke verzameling positieve reviews kan je zichtbaarheid op zoekmachines verhogen, potentiële klanten overtuigen en uiteindelijk leiden tot meer verkopen. Maar hoe verzamel je ze? Je leest het hier. Read More

online reviews

Hoe ga ik aan de slag met online reviews

Consumenten vertrouwen steeds meer op online reviews en beoordelingen om geïnformeerde aankoopbeslissingen te nemen. Dit benadrukt de noodzaak voor ondernemingen om een uitstekende online reputatie op te bouwen en te onderhouden. Read More

Hoe ga je aan de slag met online reviews

Hoe reageer je op negatieve reviews?

Dat hedendaagse consumenten niet op hun mond gevallen zijn, heb je als zaakvoerder ongetwijfeld al gemerkt. Ze weten wat ze willen en hun verwachtingen zijn hooggespannen. En met sociale media als wapen, maken zij hun wensen zeer duidelijk. Een review is snel geschreven en wees er maar zeker van dat andere potentiële klanten zich daardoor laten beïnvloeden. Maar wat doe je met een negatieve review? Read More

Hoe reageer je op positieve reviews?

Online reviews zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit je digitale-marketingstrategie. En een klant die online vertelt hoe tevreden hij is over jouw product of dienst, daar doe je het voor. Helaas merken we dat heel wat positieve reviews onbeantwoord blijven. Dat is een gemiste kans. Waarom is het zo belangrijk om ook op positieve reviews te reageren en hoe doe je dat? Read More

Google reviews maken het verschil voor je zaak

Positieve reviews zijn ontzettend belangrijk want ze geven je zaak een stevig duwtje in de rug. Je hebt vast al gemerkt dat je ze niet zo gemakkelijk verzamelt. Vaak zijn het enkel de zeer tevreden en zeer ontevreden klanten die een reactie achterlaten. Gelukkig hebben we daar bij FCR Media een oplossing voor gevonden. Read More

google reviews

Online reviews: wat is het nut voor een kmo?

Online reviews zijn de mond-tot-mondreclame van vandaag. We delen gemakkelijk sterren uit en een kort tekstje is snel geschreven. Maar wat is de impact ervan op je zaak? En hoe ga je om met negatieve reviews? Hier lees je er alles over. Read More

online reviews

De online reputatie van kappers

Een goede online reputatie is voor kappers superbelangrijk, maar hoe verbeter je die? Lees in deze blog hoe je optimaal aan de online reputatie van je kapsalon werkt door de relatie met je klanten te onderhouden! Read More

online reputatie kappers