Val op met een unieke huisstijl
Het online centrum van je zaak
24/7 verkopen op het internet
Altijd op de hoogte van je prestaties
Professioneel op sociale media
Voor een stevige reputatie
Hét online platform voor je zaak
Voor een website die goed vindbaar is
Adverteren op Google en Bing
Kies voor de grootste bedrijfsgids
Altijd overal correcte gegevens
Verover de grootste bedrijfsgids
Succes op Facebook en Instagram
Op Google, Bing, Facebook en Instagram
Bereik je klanten overal
Beheer al je klanten met 1 platform
De beste manier om te scoren
Ontvang een gratis score van je website en online zichtbaarheid
Ontdek gratis of je bedrijfsgegevens correct verschijnen
Check gratis hoe ver jouw zaak staat op gebied van digitale marketing
Leer snel en gemakkelijk bij en schrijf je in voor onze gratis webinars
Wil jij graag snel en gemakkelijk bijleren over digitale marketing?
Tegenwoordig zijn blogs een belangrijk onderdeel van elke website, maar waarom eigenlijk? In deze blog bespreken we alle voordelen, waaronder het genereren van meer verkeer, het vergroten van je geloofwaardigheid, en het bieden van nuttige informatie aan potentiële klanten.
Net zoals deze blog, is een blog meestal een antwoord op een vraag. Potentiële klanten gaan vaak op zoek naar antwoorden en met een blog bied je meteen een duidelijk antwoord. Daar is Google bovendien ook fan van, dus hoe beter je blogs vragen beantwoorden, hoe hoger Google ze zal plaatsen in de zoekresultaten. Waarom dàt dan weer belangrijk is, lees je hier.
Blogs geven extra informatie die je met je bezoekers wil delen, zonder dat je die informatie direct op je website moet plaatsen. Doe je dat wel, worden je webpagina’s al snel lang, onoverzichtelijk en onduidelijk. Een gestructureerde blogpagina lost dit op: je biedt duidelijke informatie in een handig overzicht van verschillende onderwerpen, en bezoekers kunnen snel je website browsen op zoek naar de informatie die ze nodig hebben.
Blogs trekken dus bezoekers naar je website via Google, maar er zijn nog kanalen. Je kan je blogs namelijk delen op sociale media zoals Facebook of Instagram om bezoekers naar je website te krijgen. Op deze platformen kan je trouwens ook gemakkelijk met je publiek interageren, wat goed is voor het imago van je zaak!
Bovendien stralen blogs ook een zekere professionaliteit en geloofwaardigheid uit. Je biedt informatie aan en profileert je bedrijf op die manier als een expert. Bezoekers hebben weinig reden om je in twijfel te trekken wanneer ze op je website relevante, recente en interessante informatie terugvinden!
Voel je het al kriebelen om zelf een interessante blog te schrijven? Met dit stappenplan kom je al ver:
Succes!
Wij geven je gratis advies op maat van je behoeften!
Onze experten delen hun kennis met jou.