NetSync, da’s 3 vliegen in 1 klap: beheer je online reputatie door snel te reageren op recensies over jouw zaak, zorg voor correcte bedrijfsgegevens overal online én geef zoekresultaten in Google een boost door backlinking.
Zorg voor een goede online reputatie!
Potentiële klanten vellen een oordeel over jouw bedrijf op basis van recensies. En uiteraard wil jij een goede reputatie voor jouw bedrijf. Met NetSync krijg je een verwittiging wanneer iemand jouw zaak online vermeldt. Zo kan je snel reageren op nuttige feedback en leuke complimenten, met een sterk imago als resultaat. Bovendien kan je met één klik al je gegevens aanpassen op meer dan 20 online platformen.
Vergrendel je bedrijfsgegevens
Je bedrijfsgegevens zijn beveiligd. Jij houdt controle. Het ‘’Match & Lock’’-systeem zorgt ervoor dat je gegevens vergrendeld zijn zodat enkel jij ze kan aanpassen.
Beheer je gegevens met één klik
Met één enkele klik wijzig je onmiddellijk je bedrijfsgegevens op meer dan 20 digitale platformen. Ook tijdelijke gewijzigde openingsuren tijdens een vakantieperiode pas je snel en gemakkelijk zelf aan.
Controleer wat klanten over jouw zaak vertellen
Vergroot je naamsbekendheid en creëer een goede reputatie door te reageren op online reviews van klanten. Je wordt onmiddellijk geïnformeerd over reviews die over jouw zaak verschijnen op verschillende platformen. Zo kan je snel en gepast reageren.
Wees blij met de feedback van je klanten
Met de “Review Widget” kan je positieve beoordelingen van klanten uitlokken en rechtstreeks op je website publiceren. Zo kweek je vertrouwen bij potentiële klanten en dat komt ook je conversie ten goede.
Laat concurrenten achter je
Vergelijk jouw bedrijf met maar liefst 5 van jouw belangrijkste concurrenten. Monitor hun gemiddelde score.
Boei je klanten met relevante content
Via één handig systeem beheer je al je posts op sociale media. Plan je Facebook en Google posts op voorhand in, hou je klanten geïnteresseerd en reageer rechtstreeks op hun vragen of opmerkingen.
Al meer dan 4.000 klanten gebruiken NetSync. Word een van hen en beveilig je gegevens.
Enkele cijfers
Het belang van jouw online reputatie
VAN DE CONSUMENTEN
gaat niet in zee met een plaatselijk bedrijf dat lage beoordelingen heeft
VAN DE CONSUMENTEN
schenkt aandacht aan de kwantiteit van recensies
VAN DE CONSUMENTEN
vindt enkel recensies van maximum 2 tot 3 maanden oud relevant
Klanten vertellen
Veelgestelde vragen
Waarom is het belangrijk om te reageren op recensies?
84% van de consumenten verwacht een reactie na het schrijven van een recensie. Dan voelen ze zich gewaardeerd en jij bouwt zo een goede online reputatie op. Bovendien geeft het je bedrijf een stem. En goed om weten: 67% van de consumenten met een negatieve beoordeling zal die bijwerken of verwijderen na het krijgen van een onderbouwd antwoord.
Waarom moet ik aanwezig zijn op al die verschillende platformen?
Door met consistente informatie aanwezig te zijn op meerdere platformen, straal je professionaliteit uit én je zichtbaarheid in Google stijgt. Daarnaast kom je goed terecht in lokale zoekopdrachten, die steeds belangrijker worden. Consumenten met een sterke koopintentie zoeken namelijk onderweg via hun smartphone info op over lokale producten en/of diensten. Kortom, met NetSync neem je controle over je bedrijf en ben je overal optimaal aanwezig.
Waarom moet ik blijven betalen nadat mijn gegevens aangepast werden?
Gegevens die voor eeuwig en altijd correct zijn, dat bestaat niet. Je bedrijfsgegevens kunnen online altijd wijzigen. Bijvoorbeeld door de uitwisseling van informatie tussen verschillende platformen of door een online gebruiker zelf. NetSync biedt je een blijvende bescherming tegen eventuele wijzigingen. Het kan ook gebeuren dat je openingsuren (tijdelijk) veranderen, tijdens een vakantie periode bijvoorbeeld. Dankzij NetSync kan je die uren op alle platformen snel aanpassen. en dat via één handig syteem. Zo bespaar je tijd en geld, terwijl je je klanten een optimale dienstverlening biedt.
Mijn klanten kennen me, waarom moet ik online aanwezig zijn?
Ook klanten die je bedrijf al jaren kennen, moeten je openingsuren en contactgegevens waarschijnlijk nog steeds opzoeken. Jouw digitale visitekaartje. En wanneer iemand via mond-tot-mondreclame iets over je bedrijf hoort, gaat die je misschien wel opzoeken op het internet. Geef hen dus niet de kans om naar een concurrent te stappen.