De 5 voordelen van omnichannel advertising Je klanten gebruiken verschillende online kanalen om producten en diensten te vergelijken. Daarom is het cruciaal om de juiste advertentieplatforms te kiezen met de juiste boodschap voor elke fase van het aankoopproces. Dat is omnichannel advertising. Read More
Wat is CTR en hoe verhoog ik die? Adverteer jij online? Dan heb je ongetwijfeld al wel eens gehoord van CTR. CTR (clickthrough rate of doorklikratio) is namelijk de beste manier om te zien of jouw advertenties succes hebben. Maar hoe werkt dat dan juist, en hoe verhoog je jouw CTR? Read More
Wat is het verschil tussen zoekwoorden en zoektermen? De juiste zoekwoorden selecteren, is een van de eerste dingen die we doen wanneer we een SEO- of SEA-campagne lanceren. Maar achter die zoekwoorden schuilen vaak heel wat zoektermen die niet altijd relevant zijn voor jouw bedrijf of activiteit. Daarom is het belangrijk om te filteren. Read More
SEA, wat is dat nu eigenlijk? SEA is een term die je vast al wel eens hebt horen passeren. Maar wat betekenen die drie letters nu eigenlijk en vooral: wat kan het je opleveren? Wij vatten het even voor je samen! Read More