Contacten en bezoeken verhogen
Natuurgeneeskunde lijkt misschien een nicheberoep, maar concurrentie is er zeker. Zowel direct (gelijkaardige winkels) als indirect (andere leveranciers of distributiekanalen). Daarom moest Louise de buitenwereld laten kennismaken met haar zaak, haar klantenbestand uitbreiden en goed communiceren via verschillende mediakanalen. Maar hoe lok je potentiële klanten naar een nieuwe website als je een beperkt budget hebt?
Het belang van SEO en trafic via goudengids.be
Louise Dimanche stelde vertrouwen in de vertegenwoordiger van FCR Media die haar begeleidde en samen vonden ze al snel de juiste digitale marketingmix. Onze experts concentreerden zich eerst op een SEO-optimalisering van haar website om zo beter te scoren in de zoekresultaten van Google. Vervolgens vermeldden ze Louise’s bedrijfsgegevens op goudengids.be om zo het aantal contactverzoeken en bezoekers op haar website te vergroten.
Resultaten die aan de verwachtingen voldoen
Ondanks een beperkt budget, merkte Louise al snel dat de digitale marketingoplossing van FCR Media haar vruchten afwierp. In korte tijd ontving de eigenares van “l’Herboristerie” meerdere contactverzoeken, vonden geïnteresseerde klanten hun weg (dankzij de vermelding op goudengids.be) en zelfs een gekend magazine schreef een artikel over haar zaak. Naast die mooie resultaten, is Louise zeer tevreden met de kwaliteit van de geoptimaliseerde inhoud op haar website.
Louise Dimanche getuigt
Om met een beperkt budget meer bezoekers naar een nieuwe website te trekken, is een vermelding op goudengids.be een echte aanrader! Ontdek hoe FCR Media de doeltreffendheid van SEO en een “trafficpagina” bewees aan Louise Dimanche, eiganeres van “L’Herboristerie de Louise” in Sint-Gillis (Brussel).
“Ik was me wel bewust van de noodzaak en het belang van digitale marketing, maar het was vooral de vertegenwoordiger van FCR Media die mij met klare taal wist te adviseren. Ik merkte al snel dat zij gebeten was door verkoop. Met veel enthousiasme stelde ze mij de oplossing voor die overeenkwam met de doelstellingen die ik voor mijn website voor ogen had. Door de concurrentie in mijn sector is specifieke aandacht voor de juiste communicatie een must.
Ik kreeg eerst een gratis vermelding op goudengids.be en heb daarna beslist om te adverteren, zonder al te veel geld uit te geven. Ik kreeg een zeer interessant startaanbod en was onder de indruk van het resultaat. Ik raad FCR Media dan ook zeker aan om het aantal bezoekers en contactenverzoeken op je website te vergroten.”