Een bedrijf actief in heel West-Vlaanderen
NSA Cleaning is gespecialiseerd in het ledigen van water– en sceptische putten en in het ontstoppen van afvoerbuizen. Het bedrijf is gevestigd in Brugge, maar werkt in een groot deel van West-Vlaanderen en zelfs daarbuiten. De kust is bijvoorbeeld ook een belangrijk werkgebied van NSA Cleaning. 50% van hun klanten zijn professionals zoals verhuurkantoren, bedrijven en restaurants. De andere helft zijn particulieren.
De uitdaging?
NaambekendheidNSA Cleaning, met Sally De Blauwe en haar man als zaakvoerder, wilde meer naambekendheid zodat het klantenaantal zou stijgen. Sally contacteerde verschillende bedrijven die daarmee zouden kunnen helpen Ze koos finaal voor FCR Media omdat ze daar het beste voorstel kreeg aan een aantrekkelijke prijs.
goudengids.be als kanaal om publiek te trekken
Oorspronkelijk dachten Sally De Blauwe en haar man aan advertenties om meer naambekendheid te verkrijgen, maar de vertegenwoordiger van FCR Media had een ander idee: zichtbaarheid op goudengids.be zou NSA Cleaning de beste respons opleveren. Het bedrijf probeerde ook advertenties uit, maar die brachten weinig op en waren duur.
80% wordt klant
De aanwezigheid op goudengids.be heeft NSA Cleaning heel wat extra klanten opgeleverd. 15 tot 20% van hun klantenbestand contacteert hen via de contactgegevens die ze daar vinden. 75 tot 80% daarvan wordt ook meteen klant. goudengids.be blijkt dus een zeer efficiënt advertentiekanaal.
Sally De Blauwe getuigt
“De klant staat centraal. Niet hun eigen producten.”
De vertegenwoordiger deed NSA Cleaning vertrouwen krijgen in FCR Media. De kostprijs trok hen over de streep. Dankzij de resultaten raden ze nu iedereen aan om te adverteren op goudengids.be.
“Toen we meer naambekendheid wilden, hebben we een aantal bedrijven gecontacteerd waarvan we dachten dat ze ons konden helpen. Bij FCR Media hadden we meteen een goed gevoel. Dat kwam enerzijds door de oplossing die de vertegenwoordiger ons voorstelde en anderzijds door de manier waarop hij ons geruststelde. “Als u niet tevreden bent over iets, laat u het ons weten en wij lossen het op”, zei hij. En hij hield zijn woord. Bij vragen kon ik altijd bij hem of een collega terecht. Die inzet geeft aan dat ze klantgericht denken. De klant staat centraal, niet hun eigen producten. Maar wat ons echt overtuigd heeft, is natuurlijk de prijs. Die is aantrekkelijk in vergelijking met de alternatieven. Bovendien merkt u meteen dat het ook iets opbrengt. Minder betalen en meer opbrengst. Ideaal!”