Foute bedrijfsgegevens online
Het nieuwe kapsalon heeft een resem trouwe klanten. Er zijn echter veel kappers in Halle en er is dus heel wat concurrentie in de buurt. Bovendien zijn de online bedrijfsgegevens na de omschakeling naar Cut & Color Kapsalon nog niet actueel. Google My Business en andere platformen geven nog Olivier Dachkin op bij het adres. Zo hebben nieuwe klanten nog geen weet van Cut & Color.
De oplossing
Onze digitale adviseur stelt tijdens zijn bezoek aan Cut & Color het programma NetSync voor. Vervolgens corrigeert en vergrendelt een persoonlijke campagnemanager de bedrijfsgegevens op meer dan twintig platformen tegelijk. Uiteraard volledig volgens de voorkeur van de klant. Daarnaast heeft de adviseur van FCR Media nieuwe foto’s geplaatst op de Facebookpagina van Cut & Color Kapsalon.
De resultaten: NetSync
Nu Cut & Color op alle digitale platformen vermeld staat met de juiste gegevens, vinden nog meer klanten de weg naar het kapsalon. Ook gerant Mazen Khouri zelf doet actief mee aan de digitale aanwezigheid. Hij volgt de – meestal zeer positieve – recensies op Facebook op en reageert er altijd op. Ten slotte zal NetSync bij een verhuis, verandering in openingsuren of andere wijziging in de toekomst alles ook meteen aanpassen op meer dan 20 platformen. En onze digitale adviseur? Die is nog steeds tevreden over zijn haarsnit. Een win-win situatie dus!