Van grootvader tot kleinzoon
Stephane Bosmans trad in de voetsporen van zijn grootvader en vader. In 1935 werd Bosmans Banden opgericht door Arthur Bosmans. Vandaag staat Stephane aan het hoofd van deze bloeiende bandenzaak die zich op de taalgrens bevindt en daardoor zowel in Vlaams-Brabant als Henegouwen klanten bedient. De klanten bestaan voor de helft uit bedrijven en voor de helft uit particulieren.
De uitdaging? Een eigen website
Vandaag kan een bedrijf niet langer zonder website. Potentiële klanten zoeken informatie online. Wie niet online adverteert, ziet een grote groep klanten aan zijn neus voorbijgaan. Dus besloot Stephane Bosmans FCR Media aan te spreken om de naambekendheid van zijn bedrijf te vergroten via een eigen website.

FCR Media doet het voor u
Stephane Bosmans aarzelde niet om in zee te gaan met FCR Media. Een eigen website maken behoort niet tot zijn core business, maar hij zag er wel de meerwaarde en de nood van in. Dus ging FCR Media voor hem aan de slag. Het resultaat is een eigen website en opvolging. FCR Media levert Bosmans Banden op vaste tijdstippen informatie, bijvoorbeeld omtrent de bezoekersaantallen van de website.
Meer klanten
Dat de samenwerking vruchten afwerpt, staat voor Stephane Bosmans buiten kijf. Hij ziet de bezoekersaantallen op zijn website toenemen en stelt vast dat mensen steeds vaker via de website met zijn bedrijf contact opnemen.
Stephane Bosmans getuigt
“We weten met wie we werken. Dat persoonlijke contact is een groot pluspunt.”
De vertegenwoordiger van FCR Media is de belangrijkste reden waarom Stephane Bosmans zo tevreden is over de samenwerking. Dat persoonlijke contact samen met de resultaten van de nieuwe website waardoor zijn bedrijf online vindbaar is, maken van hem een zeer tevreden klant. Ontdek de ervaring van Stephane Bosmans, algemeen bestuurder van Bosmans Banden.
“Op een bepaald moment beseften we dat we als bedrijf een groot aantal klanten misliepen doordat we niet over een eigen website beschikten. Ons bedrijf bestaat al sinds 1935 en we hebben altijd een goede naam gehad. Maar aangezien we ons vlak op de taalgrens bevinden, richten we ons op een uitgebreide regio. Om onze naambekendheid te vergroten besloten we in zee te gaan met FCR Media. Daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad. De opvolging is een absoluut pluspunt. Om de zoveel tijd komt er iemand langs. Ter plaatse. Dat waarderen we heel erg. Wij zijn mensen die belang hechten aan persoonlijk contact. Wij willen weten wie er voor ons werkt. We willen een gezicht op een naam kunnen plakken. Bovendien loont de samenwerking. Dat merken we aan het stijgend aantal mensen dat ons contacteert via de website. Twee keer winst voor dezelfde prijs!”