De Global Bing Partner Awards belonen personen en organisaties achter het meest impactvolle, innovatieve en prestatiegerichte werk dat Bing Ads Partners in Noord-Amerika, Europa en APAC verwezenlijkt hebben. En bij FCR Media is dat de integratie van Bing in SEA-campagnes. Winnaars werden gevierd op 2 mei tijdens de Bing Partner Summit Opening Party en Awards Gala in Seattle, Washington.
Hoe het rendement van klanten verhogen?
FCR Media Belgium beheert zo’n 5000 zoekadvertentiecampagnes voor bijna evenveel klanten. En omdat onze klanten kmo’s en zelfstandigen zijn, liggen de beschikbare budgetten vaak wat lager. Met Google die de markt voor zoekadvertenties domineert en de kostprijs jaar na jaar verhoogt, hebben we gezocht naar een manier om de ROI (return on investment) van onze klanten te verhogen. Zo kwamen we terecht bij Bing, dat in België tussen 5 en 10 % van de totale online zoekopdrachten krijgt (zo’n 42 miljoen per maand) en de tweede grootste zoekmachine ter wereld is. Dankzij de combinatie van Bing en Google, vergroten we ons bereik en zien we het rendement van onze klanten stijgen.
Partnership met Bing
In de zomer van 2017 werd FCR Media de eerste Bing Ads Channel Partner in België. Zo maken we deel uit van een selecte groep performante partners die fungeren als betrouwbare adviseurs voor steeds meer klanten die de mogelijkheden van zoekadvertenties in het Bing-netwerk ontdekken. Dankzij exclusieve toegang tot training, marketing en technologische ontwikkelingen, kan FCR Media haar klanten een uitgebreide expertise en service aanbieden.
Voor meer info over de 2018 Global Bing Partner Awards en een overzicht van de winnaars, kunt u terecht op de blog van Bing Ads. En als u wilt weten wat onze digitale expert ontdekt heeft tijdens de prijsuitreiking, leest u even dit artikel.